donderdag 17 juni 2010

Lees, leest, gelezen!

Beste medebloggers, ik heb jullie hulp nodig.
Ik sta in het onderwijs en heb binnenkort GROTE vakantie. (Joehoe!) Iedere grote vakantie leen ik een (dik) boek in de bib. Mijn groot probleem is dat ik niet weet welk boek ik dit jaar zal lezen. Hebben jullie tips? Ik hou wel van historische boeken, zo heb ik alle vijf de delen van de aartskinderen gelezen. Ik hou niet van gruwelijke dingen, dus geen horror of thrillers voor mij. Vorig jaar las ik 'De vliegeraar van Kaboel'. Het andere van dezelfde auteur lees ik liever niet door: te gruwelijke scènes. Ik heb een heel klein en bang hartje...

1 opmerking:

  1. Ik heb héél hard genoten van "Extreem luid en ongelooflijk dichtbij" van Jonathan Safran Foer. Een mooi verhaal, met veel zijsporen en veel fantasie. Echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen