woensdag 7 juli 2010

Waar ik mee bezig was

Eindelijk raak ik nog eens achter mijn PC. Ik ben de laatste tijd druk bezig geweest met naaien en poetsen en kinderen entertainen,...
Ik toon eerst eens wat ik maakte:

Ik maakte voor mijn dochter en voor ons nichtje een cirkelrokje volgens de beschrijving van Mme Zsazsa. Ziehier mijn dochter met haar rokje.
Met de flockfolie van de vermiljoenshop heb ik twee t-shirts voor mijn kids ineengeprutst. Voor mijn dochter een met schommelend meisje en voor mijn zoon met een orka op. Hij is de laatste tijd in de ban van orka's.



Als laatste mijn mooiste project tot nu toe: een kleedje voor mij. Ik tekende van een kleed van mijn schoonzus een patroon en dan een oefenkleed. Ik ben dan voor echt begonnen met de super mooie stof van Koekepeertje en dit is het resultaat:





Ik ben fier op mijn kleedje. Het is de eerste keer dat ik zo'n project aandurfde. Ik heb het dan ook trots gedragen op het diner ter ere van het einde van het schooljaar.
Volgende uitdaging: een rok voor mij met een rits!

11 opmerkingen:

  1. Je mag er met reden trots op zijn!
    Hele mooie t-shirts ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat schommelend meisje komt me wel héél bekend voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schaartje, inderdaad ik heb dat van een geboortekaartje van een 'Nora' dacht ik gepikt. Is Nora jouw dochter? Sorry voor het stelen, maar 't is omdat ik het ook zo mooi vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's inderdaad de tekening van het geboortekaartje van Dora, mijn dochter. Goed herkenbaar, want speciaal voor ons ontworpen. Ik schrok dus wel even toen ik het zo op een t-shirt zag staan. Maar het resultaat mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien kan ik er ter compensatie eentje voor Dora maken? Wat denk je? Welke maat T-shirt draagt ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O daar zeg ik geen neen tegen ;-)
    Dora wordt 2 in september, maar draagt (zeker in het geval van Hema) nu nog maar maat 80.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuur je adres eens door op mijn e-mail: bieparm at yahoo dot com.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schaartje, het komt er aan. Juist op de post gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't Is aangekomen! Kijk maar op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen