woensdag 13 oktober 2010

bijna post-wetenschapsdag-tijdperk

Bij ons op school is het morgen wetenschapsdag. Dat is een dag dat volledig rond wetenschap draait. De gewone lessen gaan niet door. Ieder jaar krijgt een ander programma. Voor het eerste jaar (secundair) hebben mijn collega en ik drie jaar geleden een spel uitgewerkt. Dit jaar hebben we het spel hier en daar wat aangepast en spelen we het morgen opnieuw. Het is een spel voor 125 eerstejaars van 8.30u tot 16.00u (met een uur middagpauze). Daar is dus veel denkwerk en organisatie aan te pas gekomen. Ook het materiaal en helpende collega's bijeenbrengen is een huzarenstukje. Maar... het is bijna terug achter de rug. Oef! Mijn naaimachine staat te lonken, maar ik heb geen tijd om mijn prutswerkjes uit te voeren. Bijna, bijna is het zover en zal ik kunnen prutsen en naaien en en en... bijna!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten