vrijdag 24 december 2010

secret santa

Ik keek uit naar mijn cadeautje. Ik keek HEEL ERG uit naar mijn cadeautje. Het is de eerste keer dat ik aan Secret Santa deelneem, het was dus best wel spannend. Zelf zorgde ik dat ik er snel vanaf was. Ik bedoel daar niet mee dat ik niet veel werk in mijn cadeautje gestopt heb, ik heb het gewoon vroeg afgewerkt en opgestuurd.
Ik wachtte, wachtte en wachtte... Tot het 20 december was. Ik was al een beetje ontgoocheld, ik kreeg maar geen post van mijn Secret Santa. Dacht bij mezelf, 't is weer niet raar dat het met mij zal gebeuren, dat ik vergeten wordt. Het werd 21 december, en ik wachtte. Het werd 22 december. Ik deed de brievenbus open en daar zat het: een papiertje van de post dat ze de 21e vruchteloos aan de bel zijn komen hangen met een pakje. Ik mocht het pakje ophalen in het postkantoor! Joepie! De 22e december had ik dan net geen tijd om naar de post te gaan. Het werd dus gisteren, 23 december eer ik mijn pakje had. Het wachten was de moeite.
Kijk eens wat ik kreeg van mijn Secret Santa: Met klei gemaakte lepeltjes en een zelfgenaaid zakje. Mooi hé! Dank u Moeferkoe!!
Willen jullie weten wat ik gegeven heb? De fee had voor mij Ellemie uitgekozen. Wat me uit haar wensenpakket bijgebleven is: ze is studente, houdt van roze, paars, frullekes, vlinders, retro en meisjesdingetjes. Ik heb voor haar een semi-zelfgemaakt pakket samengesteld.

Twee schriftjes met een stoffen hoes. (waarvan één met een stoffen bladwijzer) Een frullekesding om op een potlood te zetten (inclusief potlood). Een ritszakje. 5 retroknopen. Een meter stof van de ikea. Ik hoop dat je blij bent Ellemie!

7 opmerkingen:

  1. Ik ben er suuuuuuuuperblij mee! Ik heb me tot gisteren ingehouden om het open te doen! :-)
    Je hebt dat echt héél mooi gedaan! Ik werd er meteen vrolijk van! Dikke merci! X En ook fijn dat ik bij deze je blog leer kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een opluchting! Want ook ik wachtte en wachtte... Ik vreesde al dat je een doos brokken gekregen had ;-). Ben blij dat je ze mooi vindt. (en wat een leuk cadeautje heb jij gegeven!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat mooie en kunstzinnige lepeltjes, daar hou ik van. en wat jij hebt gegeven is ook niet mis hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi pakje! Zo'n vrolijke kleurtjes, heerlijk!
    En die lepeltjes vind ik ook geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen