vrijdag 22 juli 2011

teen en tander

Als het schoolvakantie is, dan is het ook vakantie voor de mama. In MIJN vakantie staat mijn hobby centraal. Naaien dus. Ik moet er het gejengel, gezaag, geruzie en geverveel van de kinderen (op de achtergrond) elke dag bijnemen. Dat zijn nu eenmaal hun hobby's.  
Eigenlijk zouden ze moeten blij zijn, want 't is bijna altijd voor hen dat er genaaid wordt!
Een short voor de zoon. Aangepast patroon, want de vorige was te smal.
 Nog een short voor de zoon. Nog een volgens het made-patroon dat ik al eerder gebruikte. Er zullen er nog volgen. Dat is poepsimpel eens je een patroon hebt.
 Een duik in de stoffenmand van mijn moeder leverde dit bolletjestricot op. Ze maakte daar vroeger een rok van toen ik 12 jaar was. Het was ideaal om eens een poging te doen met tricot. Ik vind het wel geslaagd.

4 opmerkingen:

  1. oh, dat eerste shortje vind ik geweldig knap. de andere dingen ook, maar dat shortje amaai, daar neem ik mijn hoedje voor af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! JIj hebt goed gewerkt!
    Die blauwe short is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die blauwe short ook heel mooi. En dat bolletjessetje.
    Mijn kinderen hebben blijkbaar dezelfde hobby's als die van uw.

    BeantwoordenVerwijderen