zondag 21 november 2010

update

Ik heb eindelijk eens een ietsiepietsie tijd over om mijn blog up-te-daten. Ik ben, zoals ik al gezegd heb, druk bezig geweest met het maken van vanalles. Het word hoog tijd om de wereld te laten kennismaken met mijn 'vanalles' ahum.

Ten eerste: nog een buttercupke. Nu op 150% en met rits. Het heeft wel als nadeel dat het een lichte kleur heeft en bijgevolg snel vuil is.

Ten tweede: een rokje voor mijn dochter.


ten derde: een rokje voor mezelf, maar daar heb ik nog geen foto's van.

Ik maakte eerder al een buttercupke voor mijn schoonzus en dat is nog nooit op mijn blog geraakt. Nu we toch aan het updaten zijn:
Ziehier het buttercupke van mijn schoonzus.



En als laatste een fotooke van mijn aankopen op petit bazaar. Ik heb me redelijk kunnen inhouden. Niet gemakkelijk op zo'n beurs!

Nu zijn we terug helemaal mee (de foto van mijn rok krijg je nog tegoed).




1 opmerking: