donderdag 24 februari 2011

sjakosh

Ik heb eens iets geprobeerd. Ik maakte een handtas volledig van nul. Met een zelf uitgevonden patroon dus. Ik had nog groenbruin ribfluweel liggen en een retro kussenhoes van de kringwinkel die wonderwel samen passen. Ik inspireerde me op de onderstaande foto: een wolvilten tas met groen(achtig) en rood.
Mijn tas is minder stevig uitgevallen en ook ben ik niet tevreden van de afwerking. Die kussensloopstof trok bij momenten erg tegen. Ik vind het langs de andere kant niet slecht voor een eerste probeersel.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je tas best aardig gelukt, ik vind het een super schoon model.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, ik vind dat ook wel knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je dat zelf probeert! Het patroon heb je nu al, hé. Ik denk dat je van die dikke wollige vlieseline moet gebruiken om hetzelfde resultaat te bekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, dat is toch megageslaagd.
    Uw prototype nog wat verstevigen, waar ge niet content van zijdt optimaliseren...en een tutorial online smijten? ;)

    BeantwoordenVerwijderen