vrijdag 1 april 2011

cadeautjes

De ooievaar komt blijkbaar vaak in het voorjaar naar onze streek. De beste vriendjes van onze kinderen zijn beiden begin april geboren. Jasper wordt 7 en Jantien 5. Dat verdient een cadeautje! Ze krijgen elk een ritstasje met stempel en stempelkussen. Jantien en Jasper zijn broer en zus. Hun cadeautjes zijn wat op elkaar afgestemd. Ze hebben nog een kleinere zus die, u raad het al, ook in april is geboren.
Vrienden van ons hebben de ooievaar dit jaar op bezoek gehad. Ode is geboren. Als cadeautje maakte ik een simpel kleedje. Ik hoop dat het haar past.

7 opmerkingen:

  1. Dat jurkje is echt te prachtig, zoooo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ik graag krijgen!
    Dat kleedje is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jurkje is heel leuk, maar het ziet er wel groot uit. Of is dat gezichtsbedrog.
    Die stempels zijn ook fantastisch. Ik verbaas me er iedere keer weer over dat iedereen dat zomaar kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat jurkje is inderdaad erg groot uitgevallen. Ik probeer nog eens een kleiner exemplaar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen