maandag 18 april 2011

vakantiefrutsels

Nu het vakantie is staat mijn naaimachine op de hoek van de livingtafel. Ik heb bijgevolg al veel kunnen naaien. In mijn vorige post heb ik al laten weten hoe ijverig ik was. Daar zijn ondertussen al een aantal dingen bijgekomen. Aanschouw:
 Een rokje voor mijn dochter (stof: helium van vermiljoen)
 Een A-lijntje voor mij met, al zeg ik het zelf, sjieke zakken. (stof: helium van vermiljoen)
                                   
 Een strijkplankhoes voor mijn zus en enkele zsazsabroches.
En als laatste nog een rokje voor de dochter. (Ze heeft er al veel, maar zeg nu zelf, met dat weer kan je geen rokjes genoeg hebben, toch?)

6 opmerkingen:

  1. Die rok voor jezelf is echt super. Jaloezie steekt toch wel een beetje de kop op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gewoon !!!
    Wou dat ik het ook kon maken !

    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom zeker is binnenwippen op mijn blogje, en laat dan zeker een reactie na.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja amai, productief? Die zakken maken je rok af! Heel mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat tweede heliumrokje zou ik zelf ook wel willen! Echt mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, mooi, mooi... het komt er bij mij niet van op de een of andere manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Helium! Zalig. Ik durf mijn lap niet verknippen tot ik er nieuwe heb gekocht. Zo erg is het met mij en Helium gesteld.
    Mooi rokje voor jou!
    En dat onderste, is dat met stof van In den Beer?

    BeantwoordenVerwijderen