vrijdag 13 augustus 2010

even updaten

Beste mensen

Aangezien de kindjes bij hun Opa en Oma slapen en mijn vent al vertrokken is om de dodentocht te wandelen en de strijk al gedaan is van de reis (dat kleine restje negeren we voor 't gemak) en de vaatwas geleegd is en ik vanavond geen zin heb om tv te kijken, ga ik vanavond mijn blog even updaten. Wat ik voor de reis allemaal heb uitgespookt:
Ik heb washandjes voor mijn vent gemaakt.


Op zich niets speciaals natuurlijk. Mijn vent heeft echter hele grote handen. Hij krijgt zijn handen nooit in een gekocht washandje. Dus, wat doet een bezige vrouw dan, juist ja, ze maakt er even een reeksje!
Het 'bewijs' dat het wel degelijk over reuzenwashanden gaat kan je op de foto zien. Het grijze washandje is een normaal (gekocht) formaat. De blauwe heb ik uit een handdoek van de ikea gemaakt.
Ventje blij, ikke blij!

1 opmerking:

  1. Dat is een productief dagje. Ik moet ook altijd grotere washandjes maken voor mijn vriend. :P

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen