zaterdag 21 augustus 2010

glimmerdeglim!

Ik glim van trots, want ik heb een schooltas gemaakt! Aangezien het eind augustus is en ik in het onderwijs sta en mijn vorige schooltas tot op den draad was versleten, moest ik in actie schieten. Ik wou er zelf één fabriceren. Ik had al enige tijd geleden stof gezocht (ikea). Het 'ontwerp' is zelf getekend. Eigenlijk wat afgekeken bij mijn vorige versleten schooltas. Binnenin is er een mooi stipjesstofje (van koekepeertje). En ik heb er ook een label aangehangen, zoals je kan zien.
Op de flap kwam een zakje met een rits. Na heel wat genonde*$§$* is die er toch ingeraakt. Ik ben heel content met het resultaat ook al zijn er wat haken en ogen aan. Een mens kan niet van de eerste keer perfectie willen hé!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas zeg. Heel mooi dat stofje ook. Ik wilde dat ik al zo goed een rits in kon zetten. Ziet er zo mooi uit.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen