vrijdag 13 augustus 2010

Tipje van de quiz-sluier

Kan niemand de namen van mijn kinderen raden? Of heeft er niemand de durf om een gokje te wagen? Even enkele tips:
Zowel de naam van de zoon als van de dochter bestaan uit één lettergreep en bevatten de letters A en S. Voor de naam van de zoon voeg je bij A en S nog 2 letters en voor de naam van de dochter nog 1. De naam van de dochter kan ook als jongensnaam gebruikt worden en de naam van de zoon stond in 2004 en 2005 in de top 10 van jongensnamen geboren in die jaren.
Nu moet er toch iemand zijn die het aandurft...
Ik ga er toch geen prijs moeten aan koppelen? Of wel?

6 opmerkingen:

  1. Toen ik dat vorige bericht las, kon ik toch niet zo goed vinden waar die tips dan wel verstopt moesten zijn. Ik gok op Sam en Mats.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha nee, Mats dat kan dus al niet. Dan zal het wel Lars zijn, maar dan is Noremi mij al voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. No-Re-Mi: van de eerste keer juist!
    Toegeven dat het niet zo moeilijk meer was met de tips hé.
    Mats is trouwens de naam van ons neefje (de slabbenzuiger).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aangezien het toch wat makkelijk was, gaan we het houden op een kus van de juf en een bank vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen