vrijdag 11 maart 2011

gereedschapsriem en mislukte uil

Jullie hadden nog de foto van de gereedschapsriem voor ons neefje en de uilenknuffel tegoed.
De gereedschapsriem is goed gelukt en het neefje is er heel blij mee. Voor alle duidelijkheid: het model is weeral het neefje niet. Hij draagt geen roze broeken...
De uilenknuffel vind ik jammer genoeg mislukt. Het ziet er van ver misschien wel nog aanvaardbaar uit, maar van dicht is het niet goed genoeg afgewerkt. Ik zou het mezelf niet vergeven mocht de baby plots een lapje stof in zijn/haar mondje hebben dat van de knuffel los gekomen is. 
Misschien maak ik wel eens een nieuwe en leer ik uit mijn fouten!

2 opmerkingen:

  1. De uil ziet er nochtans heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de uil ook mooi, maar inderdaad het is niet echt een leuk kado als je baby er stukken vanaf kan plukken!

    Is wel mooi om op te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen