donderdag 17 maart 2011

schilderen

Ik geef les in een katholieke school. Er wonen nog enkele nonnekes op school. Twee weken geleden kwam één van die zusterkes naar mij om te vragen of ik Maria niet kon herstellen. Er waren een aantal brokken af. Ik heb gezegd dat ik dat zou doen. Dat is een beetje op de lange baan geschoven, maar vandaag ben ik er eindelijk aan begonnen. Ik hoop dat ze content zal zijn en ik mijne hemel heb verdiend! Deze foto is van voor de werkzaamheden.
Ik schilderde ook nog een herfsttafereeltje. Compleet het foute seizoen, maar zolang het over schilderen gaat en niet over het gebruik van groente in de keuken, kan dat wel, dacht ik. De foto doet mijn schilderwerkje wel niet veel eer aan. Ik heb dringend advies van Photo-copy nodig voor het fotograferen van schilderijtjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten