donderdag 3 maart 2011

zij vraagt, ik naai

De Dochter vroeg een handtas voor haar 'dik boek'. Het dik boek in kwestie is een dikke agenda van een bekende bank als nieuwjaarscadeau gekregen. Ze houdt van tekenen en schrijven  (voor zover je van schrijven kan spreken; ze zit in het tweede kleuter) en het boek is daarvoor ideaal.
Ze koos een stofje van In Den Beer en mama zag dat dat goed kwam (want ik vind het stofje super; ze kan goed kiezen, die schat van me). Na veel gezaag is het toch af geraakt. Ik denk dat ze zal blij zijn. Het lint is nog niet vastgemaakt, maar daarvoor heb ik mijn model nodig. Ik post nog wel eens een foto van tas mét model.


6 opmerkingen:

  1. Ze is leuk geworden en de dochter heeft inderdaad smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Zo'n toffe tas zou ik ook kunnen gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie tas. En ook je "hoofding" vind ik geslaagd. Wist ik maar hoe je zoiets doet, de mijne zou er ook wel wat anders mogen uitzien. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @hotelmama: Ik wil wel eens iets maken hoor. Denk zelf eens wat je wil, mail het me en ik maak het voor je. OK?
    bieparm@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen